Webbinarium 14.3: Försäljningskanaler för att sälja ett företag

Håller ni på att sälja ett företag, men hur kommer man igång? I vilka olika kanaler kan ett företag som är till salu marknadsföras? Vad betyder tyst försäljning?

Under webbinariet den 14.3 går vi igenom de vanligaste försäljningskanalerna och ger dig också tips om vad du bör tänka på innan du påbörjar försäljningsprocessen.

Webbinariet körs på två språk:

Webbinariet riktar sig till företagare som håller på att sälja ett företag eller ämnar att inleda en försäljning i framtiden.

Välkommen! Tervetuloa!

Webbinariet arrangeras av projektet Sustaining Businesses in Ostrobothnia i vilken följande organisationer är projektparter: Jakobstadsregionens Utvecklingsbolag Concordia, Vasaregionens Utveckling Ab VASEK, Ab Företagshuset Dynamo Yritystalo Oy, Ab Kristinestads näringslivscentral – Kristiinankaupungin elinkeinokeskus Oy

Integritetspolicy

Vi använder cookies för att webbplatsen ska fungera på ett effektivt och användarvänligt sätt. Cookies används bland annat för bästa möjliga användarupplevelse för och för att analysera vår trafik.

Nödvändiga kakor

Nödvändiga kakor finns på webbplatsen för användning och hantering av språkversioner och för att webbplatsen ska fungera korrekt.

Tredjepartskakor

Tredjepartskakor används för besökarstatistik och för att spara användarens val.

Information samlas t.ex. in om
- webbplatsens besökarstatistik
- val av webbläsare
- tillgängliga webbplatser och funktioner